כיצד נדע באיזה יזם ובאיזה קבלן לבחור לביצוע הפרויקט?

המפתח להצלחה בפרויקטים של התחדשות עירונית טמון בבחירה בשותף נכון לדרך.

מהו פרויקט תמ"א 38?

תמ"א 38 היא תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה, אשר הוכנה ביוזמת המועצה הארצית לתכנון ולבנייה ואושרה ע"י ממשלת ישראל ב-14.4.2005.

קרא/י עוד >

השותף הנכון הוא חברה גדולה ורצינית שמצד אחד מעניקה לכם אחריות וביטחון מרביים וכתובת אחת לייזום, תכנון ובנייה, מחויבת לסטנדרט הביצוע הגבוה ביותר ולעמידה בלוחות זמנים, חברה שהאיתנות הפיננסית שלה תאפשר לה להמשיך בביצוע וליווי הפרויקט לאורך שנים. ומצד שני חשוב שתהיה זו חברה ערכית, שמאמינה בשקיפות, באמינות, בשותפות ובאנשים. חברה שיש לה ניסיון רב בעבודה עם דיירים בכלל ובליווי בעלי דירות בפרויקטים של התחדשות עירונית בפרט. חברה שתעניק לבעלי הדירות שירות אישי וליווי צמוד לאורך כל הדרך ואת כל התמיכה שהם צריכים – עד כניסתם לדירה החדשה וגם שנים רבות לאחר מכן.

לא משנה במי תבחרו, אנו ממליצים לכם לבדוק היטב, מי השותף שאיתו אתם "מתחתנים": האם יש לו ניסיון בתחום ההתחדשות העירונית? האם הוא גם יוזם וגם בונה בפועל? מה הרקורד הפיננסי שלו? האם מתנהלות נגדו תביעות של לקוחות וספקים? איך נראים הפרויקטים שבנה אחרי מספר שנים, והכי חשוב – מה אומרים עליו הלקוחות שגרים בהם?

דילוג לתוכן